Utbytesstudent Boise, Idaho

Soft dag

Kategori: I USA

Tid: 18:58
 
Skoladgen var as seg, men lunchen var okej. Det är så mycket drama här orkar inte. Kul att lyssna på dock.
Efter skolan åkte jag, Sean och Austin hem till Dimitri och vi var där ett tag. Dom är så sköna. Vi börjar verkligen komma bra överens, dom är så sköna. Sen drog vi hem hit och bara hämta lite gerjer sen åkte vi till skateparken. Det var trevligt, förutom att det var ca 35 grader ute. Träffade massor och alla grabbar är så sköna. Dom är så mycket trevligare än alla tjejer. (Men mer om detta i ett annat inlägg.)
Dimitri ville dock att jag skulle skatea lite, så han skulle hålla i mig och jag skulle åka ner i "rampen". Först ville jag verkligen inte. Men så kände jag, jag vågar ju aldrig göra någonting så det är dags nu. Så jag satte på en grym låt, andrenalinet pumpa. Och jag ramla. Sen var det inte lika kul längre. Och jag har ont. Fast det var ändå en upplevelse haha.
 
Sen drog vi hem och det börja precis spöregna och åska när vi drog. Kör på bilder nu
Vi är coola
Dimitri är inte lika cool, such a poser
Soet
 
Ouf
The mountains as I call it, men de är tydligen "foot hills"
Det är precis utanför min skola också, så fint så jag dör
 
 
 

Kommentarer

  • Håkan säger:

    Hej Prinsessan. Sean (din V-bror) är det han som drar håret bakåt? Och armbandet är det armbandet Inger gjort? Är det långt till Nevadaöknen eller kan vi vänta oss ökenbilder också? PoK

    Svar: Ja det är han! Nej det är inte det, det han fick var hel rött. Jag har faktiskt ingen aning. Men tror det är en bit, men imorgon ska vi till Salt Lake City (via bil) och då kommer vi antagligen åka igenom en del öken! Kram
    Felicia

    2013-09-05 | 10:31:40
  • Emrika säger:

    Wow vad coola ni är ;-). Puh!

    Det är verkligen kul med alla bilder du lägger ut. Får man ta bilder inne i skolan? Vore kul att se mer hur det ser ut där oxå, men jag förstår om man inte får fota där.

    Lycka till med nya karriären - skate-are! Antar att så coola typer inte har hjälm - men oroliga moster du vet... Går ju nästan inte ut utan hjälm :-). Sitter här vid köksbordet och funderar på att ta på mig hjälmen ifall taket skulle rasa in när jag sitter och pluggar.
    E funderar på att sälja sin skateboard för han kör ju aldrig. Vi får se vad han bestämmer.

    Ha det bäst - för du är ju det - bäst alltså!!! Hälsa familjen "over there" från den "over here". pok pok

    Svar: Om du tittar lite längre ner så har jag tagit några bilder i skolan! Väldigt dåligt kvalité dock...Äsch det är ju hjälm som är för coola människor! Har alltid det när jag cyklar vettu!
    Felicia

    2013-09-05 | 14:35:14
  • Mamma Lisa säger:

    Åh jag ser att du svarat på frågor här :) La en kommentar på ett tidigare inlägg med en fråga men skriver om den här: höll blomkransen i paketet? Det är så roligt att läsa dina inlägg på bloggen och även se bilder från alla miljöer. Stor kram

    Svar: Ja den var lika fin som den va innan jag åkte! :D
    Felicia

    2013-09-05 | 16:36:10

Kommentera inlägget här: