Utbytesstudent Boise, Idaho

Skype

Kategori: I USA

Imorse så skypade jag med mamma och pappa. Det var jätte mycsigt och jag blev glad. Fick även se Hilda som jag saknar så himla himla mycket. Tror jag saknar henne mest av allt. 
 
Efter skypen så åkte jag, Naomi och Kirstin och köpte lite cykel grejer. Ska bröja cykla till skolan tänkte jag, så köpte en hjälm och lite annat. Alltså deras affärer här är ju gigantiska. Vi åkte till target liksom, så sjukt stort. Och så har dom massor av sånna affärer överallt, hel galet.
 
Annars har det bara varit en seg dag, är så trött hela tiden. Tänkte dock sätta ihop ett inlägg om hur tonåringarna är här, vilket jag tycker är intressant. Och sen får ni fråga mer frågor, kör svar imorgon eller på tisdag! 
Imorgon är jag ledig också, så då ska jag, Naomi, Sean och Kirstin till Zoot de har här, wiie
 
Mamma, Hilda och Pappa <3
försökte ta en bild på bergen ifrån bilen, blev ju sådär lagom bra.
 
 

Kommentarer

  • Håkan säger:

    Zoot, vad är det? Man blir ju lite nyfiken på vad saker kostar, t.ex. cykelhjälmar. Jag har just provkört mina nya cykelskor och sådana där trampor där man sitter fast. Det gick jättebra. I e.m. kall jag träffa din mamma o åka till auktionsfirman med lite till av mormor/farmors saker och sen blir det till Tele/2 (Vår arena) och se HIF krossa Brage. PoK o Heja Heja Heja BAJEN!

    2013-09-02 | 12:39:17

Kommentera inlägget här: