Utbytesstudent Boise, Idaho

Skola och så

Kategori: I USA

Seg dag, som vanligt. Kören var okej vi gjorde affischer, har dock inte fått så bra kompisar i den klassen (vilket jag verkligen trodde att jag skulle få). Men får bara försöka lite mer. 
Sen amerikansk historia, måste erkänna att jag faktiskt gillar det (!!!!) galet jag vet.
Sen var det keramik, och det börjar jag och gilla, herregud det trodde jag aldrig heller. Men har gett det en chans och det är jag så glad för. 
Ikväll blir det plugga och tagga inför imorgon för det är freeeedag!! 
Philipp utbytes student från Sweich, vi har historia tillsammans 

Madi, en av Demotitris hundar. Hon är så go, men pojkarna är så elak mot henne och kastar runt henne. Ska ta kort på de två andra hundarna de är g i g a n t i s k a !!


Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Åh vilken söt hund :) Men dom får ju inte va dumma med den :( Kan du inte skriva lite om vad du gör efter skolan på dagarna? Det är så roligt att du tycker skolan är OK. Det ska bli så spännande att få se dina första keramik-alster. Kramar <3

    2013-09-13 | 13:00:34
  • Mamma Lisa säger:

    Hej igen, kom på några fler frågor ;) Vad spelar dom för musik på radion? I morse berättade dom på P3 att nästa vecka ska Icona Pop vara med i America got tallent (tror jag det heter).
    Du skulle fotografera dig i skolan, hur gick det och vad var det till?
    Får se om jag kommer på fler frågor som du kan göra ett inlägg om :)

    2013-09-13 | 13:28:07
  • Geneviève säger:

    Vad roligt att du gillar keramik. Jag väntar på att se vad du gör. Väldigt roligt att man kan följa hur du har det. Jag tittar då och då. Jag är så glad att det går bra för dig. Kram från oss 3.

    2013-09-15 | 19:21:12

Kommentera inlägget här: