Utbytesstudent Boise, Idaho

Jobbig dag

Kategori: I USA

Idag var en väldigt speciell dag i skolan. En kille har begått självmord, och verkligen hela skolan var i sorg. När man gick i korridoren så var det folk som grät och stämningen i klassrummen var inte kul. Det var riktigt jobbigt att se. Har själv inte mått så jätte bra idag för har haft ont i magen nästan hela dagen.
Annars på engelskan imorse så skulle alla ha föberett någon slags historia om något du har upplevt. Och självklart valde läraren mig så jag fick berätta först av alla. Så jag berättade om min resa hit och sen fick alla ställa frågor om Sverige. Jag tycker inte alls om att prata inför en klass sådär (mamma och pappa ni vet). Så jdet kändes så himla bra efteråt att jag klarade det liksom.
Nu känns verkligen skönt att vara hemma iaf. Ikväll måste jag bara tvätta och kanske plugga lite, sen ska jag bara ta det lugnt. 
 
Kul bild ifrån i fredags på väg mot SLC
 

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Min underbara dotter :) Tänk på vad din mentor sa i din gamla skola när du gjorde din sista muntliga presentation. Hon var så imponerad och det är jag också. Way to go!

    2013-09-10 | 08:47:04
  • Anonym säger:

    rip :( :(

    2013-09-10 | 12:58:51

Kommentera inlägget här: