Utbytesstudent Boise, Idaho

Hemma

Kategori: I USA

Okej hörni. Igår kväll tittade jag och Sean på Mean Girls, det var så kul att se den med honom haha. Sen satt vi och pratade tills klockan 11. Så imorse var jag lagom trött. Seg dag i skolan. Hände inget speciellt. 
Jag står lite mitemellan om jag ska lägga ner energi på att skaffa massor av egna kompisar, eller om jag bara ska ta det som det kommer och vara med dom jag brukar vara med på lunchen. Vill bara inte vara jobbig. Liksom tränga mig på hela tiden. Vi får se.
 
Annars idag så har det varit kallt, alltså då menar jag typ 20-25 grader. Och av alla dagar så fick vi faktiskt skjuts hem, när det faktiskt hade varit okej att gå. Men jag klagar inte. 
 
Fick paket idag också! Med brev ifrån mamma och alla bilder som jag tog med engångskameran hemma. Det var så himla kul att se alla och nu sitter en del på min vägg. 
 
Nu tänkte jag svara på alla frågor i ett inlägg, så ni har något att läsa imprgon när ni vaknat ;)

Kommentarer

  • pappa säger:

    Och pappa hi hi.

    2013-09-04 | 08:53:02
  • katta säger:

    åh kan du inte visa bilderna för oss och skriva något om dom!! :'D

    2013-09-04 | 19:59:08
  • Mamma säger:

    Tack för svaren på frågorna. Det är väldigt roligt att läsa om hur det fungerar i USA. Paketet tog 1 vecka för att komma fram till dig. Men bättre sent än aldrig. Roligt att bilderna redan hamnat på väggen. Höll blomkransen? Kram från mamma

    2013-09-04 | 20:48:50

Kommentera inlägget här: