Utbytesstudent Boise, Idaho

Football

Kategori: I USA

Två frågor jag fått som jag tänkte svara lite snabt på: 
Vad spelar de på radion här?
Alltså jag har typ inte lysnat någonting på radion. Men de har en kanal här som är typ som nrj, och de spelar samma lårtar hela tiden. Annars har de en som är väldigt blandad musim på, som jag föredrar. Alltså det är både ny och gammal musik.
Vad gör du efter skolan?
Efter skolan promenerar jag, Sean och Austin oftast hem. När Austin följer med oss hem så brukar vi bara skoja runt i några timmar, det är oftast kaos här hemma. Annars så går jag och Sean hem och då brukar vi sitta och prata. Så om jag inte ska göra något speciellt så brukar jag bara umgås och skoja med mina syskon. Alltså ni skulle se. Har fått så extremt mycket blåmärken sen jag kom hit. Kan inte ens förklara vilken knäpp relation vi har, men jag vi gillar och skoja med varandra, och vi har väldigt kul.
 
 
Min familj går vanligtvis inte på fotboll och sånt (det är jag glad för). Men jag vill iaf gå på en skolmatch, för det ingår ju lite i utbytessåret. Så jag har faktiskt lyckats övertala Sean att gå med mig. Så lite senare idag ska vi på matchen. Sen får vi se vad som händer ikväll. 
Helt ärligt så är jag inte ett dugg sugen på att gå, men om jag går på matchen idag så behöver jag ju aldrig gå på en igen, då kan jag iaf säga att jag varit på någon haha.
 Okej har typp bott i den här "hatten" sen jag kom hit. Och igår så blev den officiellt min då jag fick den av min V-pappa (den var hans innan)
 

Kommentarer

  • pappa säger:

    Å viken fin hatt. Kan jag få den när du kommer hem. Puss.

    2013-09-14 | 20:45:12
  • Anonym säger:

    Vad du verkar ha det bra där borta och det glädjer mig. Hoppas du fått nya vänner som är schyssta. Ha det bra kram Annika

    2013-09-15 | 17:31:25

Kommentera inlägget här: