Utbytesstudent Boise, Idaho

Efter en dag

Kategori: I USA

Okej effter en bra dag så har jag kommit fram till en del saker,
Jag ska sluta försöka så mycket och bara rulla, det gjorde jag idag och det gick galand.
Detta fick mig även att inse att jag faktiskt har vänner överallt! Folk hälsar osv,
Bara jag sov valtt att inte lägga märke till det.
 
Och det är lite så här jag funkar, jag har en dålig dag, och sen kan det ta en vecka eller som i det här fallet, bara en dag. Men nu är mitt humör på topp iget och jag är redo för allt.
 
Och det där med Homecomig, vet fortfarande inte hur jag ska göra. Men det riktar mot att inte gå. Ska försöka hitta på något annat kul istället! 
 
Men tack alla fina underbara vänner och familjemedlämmar jag har, ni är bäst <3
 
Mamma bad mig skriva ett inlägg om skillnader och likheter, ska försöka göra det. Vet inte hur det kommer gå, men ska försöka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: