Utbytesstudent Boise, Idaho

Back to School

Kategori: I USA

Idag har jag varit här i Boise i 3 veckor, tiden går så himla fort kan inte riktigt förstå.
 
Igår var jag hemma pga magont och känslor i massor. Behövde verkligen en dag för att ta igen. Idag var det skola och dagen var helt okej. Istället för teater idag så hade de ett "möte" för nya elever. Det var kul och jag träffade nya människor. Känner att jag verkligen börjar bli bekväm med mig själv och runt omkring andra. Det känns jätte bra. Sen börjar jag verkligen känna mig hemma i skolan och börjar få riktigt bra vänner, alla är verkligen så himla goa och trevliga. Iaf de flesta. Ikväll har jag massor av läxor, så det är kvällens planer. 


 
Två bilder ifrån när vi åt lunch i skolan för första gången i år. Pga att Dimitri inte var i skolan, alltså detta händer bara i nödfall ;)

Kommentarer

  • Mamma Lisa säger:

    Du måste berätta hur lunchen var i skolan. Var det som du trott? Vad va det för mat?

    Svar: Det var väldigt amerikanskt. Första gången jag åt maten så åt jag sallad (då jag åt med mormonerna) Sen igår så åt jag pizza. Till det drack jag choklad mjölk, som för övrigt var såå gott. Och för detta fick jag betala 5 dollar (!). Men det är ju inte världens bästa mat men jag kan helt klart leva med det!
    Felicia

    2013-09-12 | 19:57:38
  • Geneviève säger:

    Kul att du känner bra i skolan och att du får vänner.

    2013-09-15 | 19:27:09

Kommentera inlägget här: