Utbytesstudent Boise, Idaho

1 månad

Kategori: I USA

Idag var det exakt en månad sedan jag lämnade min kära familj och mitt hemland. En hel månad sedan. Jag kan inte förstå att tiden gått så fort. Jag vill att det ska gå långsammare.
Helt ärligt så är jag redan rädd för att åka hem. Självklart så saknar jag alla där hemma. Men allting här är så fantastiskt bra, och jag hade aldrig trott att det skulle vara så här bra. Och om 9 månader ska jag hem igen. Och jag kommer aldrig uppleva detta igen.
Därför försöker jag verkligen njuta av varenda sekund här. 
Och för första gången på en lång tid så känner jag mig lycklig. 
Vilket är väldigt stort för mig. 
 

Och nu för att fira detta ännu mer så får ni lite bilder som jag inte lagt ut ännu.
(Jag är stolt över mig själv att jag faktiskt tar bilder hela tiden)
 
 
 
För att förtydliga vad som försigår på bilden: Jag låg i soffan. Sean la sig på mig i soffan. Austin bestämde sig för att göra samma. Sen ville Sean plötsligt strypa Austin. Och där låg jag underst. 
 
 
 
 
 
 
 
Lär Naomi om hur man är en Popare
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Emrika säger:

    :-) :-) :-)
    kramar

    2013-09-16 | 11:33:16
  • Mamma Lisa säger:

    En dag i taget :)

    2013-09-16 | 13:53:38
  • saga säger:

    har Naomi på dina kläder? :) <3

    Svar: haha ja :)
    Felicia

    2013-09-16 | 17:17:43
  • k säger:

    blir jätterörd av att du säger att du är lycklig
    <333333333
    du förtjänar det du är med om så förbannat otroligt mkt
    du är så fantastisk

    Svar: Åh duu är världens bästa <3333Blir så otroligt glad när du skriver så
    PUSS
    Felicia

    2013-09-16 | 22:45:22

Kommentera inlägget här: