Utbytesstudent Boise, Idaho

The mall

Kategori: I USA

Idag åkte jag och Brooke till The Mall och det var så kul, hon är så himla bra. Sen kom Cyprus också och hon är också super bra. Vi hade det så kul och det var trevligt att få shoppa lite, det tycker jag alltid om haha. Shoppingen här är dessutom så himla bra, trodde det skulle vara hemskt, men Amerika har förvånat mig ännu en gång.
 
Handlade allt detta för 226 dollar vilket motsvarar ca 1400 kr. Jag köpte
2 Sweatshirts
2 Penskirts (tajta kjolar) <3<3<3
En söt klänning 
5 par trosor
En väska
2 Nagellack
3 Tajts
Ett par leggings
En långärmad tröja
Ett halsband
Victoria Secret parfym <3
Jag Brooke och Cyprus
Fick svenne godis idag tack mamma och pappa <3<3<3
De hade juldekorationer och man kunde gå och sitta i tomtens knä. Kul va.
 
 
 

Kommentarer

  • Stephanie säger:

    Heej gumman. Sitter här med Farmor mormor jack lillen Johanna och mamma pappa. Har läst lite från bloggen till dom. Alla hälsar så gott till dig. :) puss och kram

    2013-11-10 | 17:48:20

Kommentera inlägget här: