Utbytesstudent Boise, Idaho

bilder igen

Kategori: I USA

Hej förlåt för att jag varit så dålig på att blogga den senaste tiden, men har inte riktigt haft lust och tid, jag försöker leva så mycket i nuet som möjligt och inte vara i kontakt med Sverige sådär jätte mycket, för det blir bara jobbigt, och jag hoppas verkligen ni förstår detta. 
Men iaf, nu tänkte jag lägga ut lite bilder ifrån veckan så detta blir ett kul inlägg.
Det snöade när vi var på kör-resan
Två av mina favoriter
Drog till gymmet och körde stenhårt. Försöker gå varannan dag så efter detta inlägg så ska jag köra igen
Vi är söta och jag är fett fitt
Färdigkokta ägg i plastpåse fatta hur ÄCKLIGT
Naomi och favoriterna
Hela den här jäkla gången är bara olika sorters flingor, kan ni fatta hur mycket det är
Där har ni mig med ett extra pack med flingor, byxor med keramik på vilket bevisar hur mkt jag älskar keramik (vilket jag gör herregud!!)
Safety first, jag kunde inte sluta skratta åt detta igår men nu är det inte lika kul längre haha.
 
Nu ska jag fara till gymmet!!! wohooo
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Farmor Ruth säger:

    Hej, är i Tyresö nu för att vara hundvakt ikväll. Mamma o pappa ska till Pelle som snart fyller 50 år. Det är så roligt att få se din blogg och alla fina bilder. Tack för vy-korten, men jag bor på nr 2 (inte 141 som du skrivit). Men dom kom ju fram iallafall :)
    Puss o kram <3

    2013-11-09 | 14:26:46
  • Connie säger:

    Bra att du har det bra :)

    2013-11-10 | 00:11:20

Kommentera inlägget här: