Utbytesstudent Boise, Idaho

Bilder ifrån veckan

Kategori: I USA

Bästa bilden någsonsin
Hade kör konsert, hade på mig det där, det var kul
Vi körde ett lååångt stycke, tog ca 25 min att sjunga hela. Det var grejer de
Det är så fint här, det börjar dock bli lite grått. Men detta har helt klart varit den vackraste hösten jag sett.
Äkta Amerikaner
Min as fina pumpa som heter Viking
Naomis pumpa Greta
Där har ni våran uppfart och gannarnas super vackra träd som just nu är i ca 4 olika färger.
Var en katt igår ja 
Vi satt ute vid en brasa igår och det var så himla mysigt
Söta vi är
Drog och träna idag, det var inte så kul som jag hoppats att det skulle va
Kom hem och åt mer onyttigt till middag, lol.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Connie säger:

    Fina fina du :)

    2013-11-02 | 14:06:38
  • Mamma Lisa säger:

    Wow min fina fina dotter. Åh vad jag älskar dig <3 Så roligt att få se dina bilder på det du gör där borta ;) Bamsekram!

    2013-11-03 | 17:24:13
  • Dalarö säger:

    Hej gumman. Vilken häftig "klänning" du hade på dig på kören.. Sånt skulle vi ju ha här hemma! ;)
    Kul det lät med resan du gjorde med kören, och va bra att du lärde känna alla bättre.. :)
    och fan va duktig du är som har börjat gymma! skulle också behöva det men är så sjukt lat hahah.. ! Får väl ta mig i kragen någon dag! :p
    Ha de så bra nu! Vi måste ju skypa SNART!!!! <3 XOXO

    2013-11-08 | 14:59:26

Kommentera inlägget här: