Utbytesstudent Boise, Idaho

Varberg 1

Kategori: Inför USA

Varberg var underbart.
Tänkte faktiskt inte skriva så mycket om det, utan lägger ut massor av bilder istället!

Men en sak måste jag berätta, i Torsdags när vi satt i bilen på väg så hade jag fått ett mail med mina flygtider!
Mitt flyg går klockan 12.30 den 18 Augusti! Sedan mellanlandar jag i London och åker vidare till New York därifrån.
Sedan blir det 2 dagar där med Explorius Starting Camp! Och den 21 åker jag vidare redan klockan 7 på morgonen, och kommer fram till Boise klockan 14.14, lokal tid! Så himla taggad på att åka nu!!

 

På väg till Varberg, minns dock inte var detta var
I Varberg, på bilden ser ni badhuset de har där
Världens bästa mamma och pappa vid havet
Katta och jag på torsdagskvällen när vi tog en promenad i stan
Hittade en jätte mysig park
Solnedgången var så himla fin den kvällen
Tyckte den här bilden blev smått rolig 
Hittade inte nyckeln till vårat hotellrum och då passade Katta på å fota lite
 
Dessa bilder var bara ifrån första dagen så lägger ut resten i ett annat inlägg! Bland annat bilder ifrån Håkan konserten! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: