Utbytesstudent Boise, Idaho

Sommar

Kategori: Inför USA

Sommaren har hittills varit underbar
Har varit på festival, vilket var så extremt kul. Är så himla glad att jag bestämde mig för att gå på Bråvalla iallafall.
Bestämde mig 3 dagar innan och jag ångrar inte en sekund av att jag åkte.
Sedan har jag bara umgåtts med mina fina vänner och njutit av sommaren.

Imorgon drar jag och min bästa vän till Bulgarien och stannar där i en vecka
Sedan när jag kommer hem åker jag och en annan vän till Varberg för att se Håkan Hellström
Senast jag såg honom var 2011, och jag kände att det verkligen var dags igen
Dessutom så kan inte sommaren bli bättre efter det, för jag får ju se världens bästa Håkan live
Efter det ska jag bara vara hemma och umgås med så många som möjligt
innan jag åker till USA och påbörjar mitt äventyr.

Jag och Frida igår när vi tog en promenad efter att ha sett Ke$ha på Gröna Lund.
 
Försökte ladda upp flera bilder men det går tyvärr inte så dom kommer en annan dag.
 
 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Hej! Åh, va kul! Är inte ute så mycket så inte så konstigt att du inte sett mig :P Passar på att länka till din blogg på min, skulle va supergulligt om du ville länka till mig med :) Ha det bäst i Idaho!

    Svar: Självklart så kan jag länka dig! :) Detsamma!
    Felicia

    2013-07-08 | 18:24:03
    Bloggadress: http://eliiniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: