Utbytesstudent Boise, Idaho

Håkan Hellström

Kategori: Inför USA

Idag åker jag till Varberg och stannar där tills på lördag.
För imorgon ska jag se Håkan Hellström tillsammans med en av mina fina vänner Katta.
Som jag har längtat, trodde inte jag skulle hinna se honom i sommar. 
Men så blev det iaf och jag kunde inte vara gladare!
 
På söndag har vi även planerat att skypa med min värdfamilj!
Är så nervös men ändå känns det super kul.
Ska bli så spännande att höra hur de låter osv.
Så nu har jag några roliga dagar framför mig :)
 
Men pga detta kommer ju inte bloggandet vara på topp heller, men är ju snart tillbaka!
 
År 2011 älskade jag fula filter på instagram, och detta ska då föreställa Håkans konsert på Grönan.
(skämms nästan över att lägga ut bilden för den är så dålig, men tyckte det passade med en bild därifrån)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: