Utbytesstudent Boise, Idaho

Avskedskalas

Kategori: Inför USA

Har blivit så hemsk dålig på att blogga. Har ingen lust osv.
Bloggen är ful och blogga är inte riktigt min grej.
Men ska verkligen försöka!
Har fått mitt visum nu! Trodde det skulle skulle ta mycket längre tid, men det tog mindre än en vecka!
Igår var hela familjen här också och vi hade ett litet avskedskalas för mig!
Det var skoj
 
Idag är det bara 14 dagar kvar tills jag åker!! Är så himla redo för att åka nu! Vill verkligen komma iväg.
Både idag och igår har varit jobbiga, av massor av olika anledningar. Men jag känner ändå att detta ska bli såååå kul! Jag känner mig så glad över att jag får göra detta, och nu ska jag ta vara på de sista dagarna hemma och sedan ta vara på alla dagar där borta. För jag vet att tiden kommer gå så fort! 
 
Om 25 minuter ska jag skypa med min värdfamilj igen! Är inte alls lika nervös idag så det känns super!
Super god tårta som vi gjorde igår
Fick åka as cool bil som gick lagom fort
 
Vet inte om jag får lägga ut bilder på min kära släktingar, kanske kommer senasre i sånna fall!
 
Var även i stan med mamma och pappa i Torsdags och fotade lite, handlade lite och sedan åt vi super god middag på Vapiano. Lägger ut dom bilderna i ett annat inlägg när jag hunnit titta igenom dom och när jag har lite mer tid!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: